i can only be human

jag är sjuk. Huvudet är fyllt med snor och jag orkar inte ens hålla upp det, näsan vrider, hostan blir bara värre och värre och vänder och jag är pissnödig som satan. Men jag hade trevlans igår i alla fall. Vi lättade på hjärtat lite. Ibland saknar jag mitt långa hår. endast för att jag inte har nån plattång. Men jag sa till mamma att jag önskade mig det tills när jag fyller år. Villket är om exakt 10 dagar och jag längtar inte ens så mycket som jag borde. 16 bast carro! Men det är vel för att jag alltid har ansett mig själv som 16 ändå.

tog en fin bild med webben men sen ångrade jag mig på dirr när jag såg hur vacker jag blev.

saknar mitt hår ibland då och så

Kommentarer
Postat av: Camilla

FUCKING PARTY DÅÅÅ

2010-09-12 @ 15:37:04
URL: http://killerqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0