happy birthday to mee

Lite trist födelsedag ändå. Pappa och adam var på träning medans fammo å faffa kom å fika. Sen kom jossa som nu också ska sova här. Alla var i omgångar och inte ens mina kussar kom, men imorgon skulle dom komma. Men presenterna är jag nöjd över!!



och en svart lång kofta


fick inte den här i present men jag har bara inte visatr den när jag köpte
den

sen fick jag pengar av fammo å faffa och ett presentkort på nåt spa av jossa. En ansiktskur!
Gud vad hon känner mig bra! jag älskar henne! puss
juste fick även en spotify av jenny (jossas syster)! Hihi det var så jävla bra för jag har ju liksom varit den enda i hela världen


sådärja dubbelhaka å allt! Grattis till mig då!
som inte har haft det! TACK!

Kommentarer
Postat av: Storasyster Jenny

Grattis i efterskott Carro! Vilken tur att du blev glad över presenten, glöm inte att du fick en hotmail oxå ;)

2010-09-23 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0