I'm no angel. I can't fly. It's basic math.

Jag som just hade blivit sjukt och nu är jag sjukt förkyld igen! Bajs. jag som tänkte börja träna på stil innan kortet går ut.. Åhh jag har ingen lust att blogga nu. godnatt


fick i present av mina fina flickor en klippning. Jag hade pratat om att göra
sidecut och och klippa lite mer så att det är lite längre framtill. Men jag uteslöt det
eftersom att jag typ redan nyss hade klippt mig, Mamma skulle aldrig gå med på det.
Men nu kanske jag gör det ändå! Kommer ju ändå att sakna mitt gammla "flickiga" hår lite då.
aja vi får se hur det blir med det. nu ska jag sova som jagh redan sagt nattinatti

Kommentarer
Postat av: mickan

fett nice bild sötnos och det kommer bli såå hhhhjeevelens snyggt med sidecut och de!

2010-09-27 @ 18:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0