kängor

Mina skooor har kommit! Äntligen! Efter flera månaders väntan. Jag tycker att jag är värd att få dom gratis! En hel vinter nästan i converse. Åhh vad kul det ska bli att vandra omkring i dom!

dom här fast i svarta. Som till och med var på rea nu..........................
Det hade även kommit en bunt med tidningar om språkresor till mig. Så jag började bläddra och insåg hur mycket jag skulle vilja fara på en språkresa.. På skolan idag så var vi med klassen på 50-öres galan. Det var faktiskt ganska kul. vi träffade även våran gammla mentor! Kul det var att se henne igen! Jag sakanar högstadie tiden så mycket!


nu ska jag äta palt, bättre sent än aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0