she moves in her own way

Igårkväll kom josse, vickan och nelly till mig! Det var jätte längesen både jag och josse har träffat nelly så det var superduper skoj! Vi planerade lite inför trästocks bla. Hör och häpna jag har varit och sprungit idag! Mimmi drog med mig och vi tog en runda på ormberget. Första gången för i vår/sommar. Jag är väl vääldigt sent ute men bättre sent än aldrig. Jag kan ju inte säga att det gick sjukt bra. Men det var trots allt första gången så det är ok att man är lite döende halva vägen.
jag laddar aldrig upp bilder i datorn för än kameran har massvis med bilder så här kommer lite andra bilder som inte hör till inlägget ens. Lite roasters bilder som är i fel inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0