you don't pull my stings

Vad har hänt medans jag inte suttit och skrivit i min goa blogg?
Jag har varit på bio och sett Harry Potter och dödsrelikerna del 2 på premiären! Jag tyckte att den var superbra som nog dom flesta andra! Jag hade aldrig heller sett 3D tidigare. Sjukt ballt! Underbaradunderbara Harry har vandrat ut. Sorgligt nog. Men ett väldigt bra slut. Ja nog om filmen. Jag har fikat på roasters med gotjajorna. Åtminstonne dom som är kvar i golule. Imorgon/idag är pappas stora dag för då fyller han år. Jag ska baka som vanligt. Vem annars gör det? Lite sent ute är jag nog men det hinns nog. Grattis gopappa för klockan är över tolv♥

Kommentarer
Postat av: jossa

härmis!!! När min mamma fyllde år skrev jag gomamma och nu skrev du gopappa.........

2011-07-18 @ 19:04:24
URL: http://alietomuch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0