helgen

Jag har ont i hela kroppen efter helgens slalomåkning. Första gången för i år förövrigt! Ganska otränad är jag väl om jag har träningsvärk i hela kroppen och flåsade ungefär mer än hälften av tiden vi var där! Solen stekte och jag drunknade i svett bara av åkningen. Så jag luktade ju inte gott efteråt i alla fall. Men det var det värt!

På kvällen fick vi middagsgäster, familjen Larsson. Jag och vickan gjorde ett oväntat besök hos jossa och under tiden hade det planerats massvis om våran semester till jul och nyår. Jag längtar redan! En till jul/nyår i solen!

en "liten" sammanfattning av helgen. Nu ska jag äta middag. Jo kl åtta faktiskt!

adde i snygga trollor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0