i ur och skur

Efter att jag har googlat massa på samsung galaxy s2 vs iphone 4 och massa prat om villken som är bäst osv så blev det nu en samsung galaxy s2! Inte bara för att den sägs vara bättre, utan även för att jag känner mig så trött/less på iphone hit och dit. Killen som jobbade där jag köpte telen sa även att samsungen är bättre än iphone. Om man frågar en iphone ägare varför dom har en iphone så blir oftast svaret "för alla andra har en sån". Kloka ord av personalkillen. Hoppas min samsung lever upp till sitt rykte för nu är en sån min. Kult va. Inte för att jag är en mobilnörd av nåt slag, och glömmer/lämnar mobilen hemma hela tiden. Men jag hoppas att det ändras nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0